Administrare proprietati

Responsabilitățile managerului de proprietate includ supravegherea și coordonarea întreținerii proprietatilor, efectuarea de lucrări de construcție inclusiv de curățenie, rezolvarea preocupărilor și reclamațiilor locatarilor, publicitate, afișare și închiriere de unități vacante, colectarea și depunerea chiriei și comunicarea periodică cu proprietarul în legătură cu starea proprietății.
Administratorul de proprietate reprezintă ochii și urechile proprietarului asupra proprietății, asigurându-se că problemele sunt tratate prompt și că proprietatea în sine este îngrijită în mod profesionist.
Economisirea de timp și bani pentru gestionarea proprietăților imobiliare.
Permiteți echipei noastre cu experiență să se ocupe de detalii, astfel încât să vă puteți concentra pe alte probleme importante. Ințelegem că menținerea și gestionarea proprietății Dvs este o muncă ce necesită mult timp.
În loc să vă consumaţi energia, aveți încredere în noi pentru servicii complete. Veți constata că vă reducem efectiv volumul de muncă și că vom face tot ce este posibil pentru a vă satisface nevoile.

VA OFERIM TOATE SERVICIILE NECESARE SI UTILE IN ADMINISTRAREA PROPRIETATII DUMNEAVOASTRA.

Minimizați problemele. Întotdeauna efectuăm verificări de fond și de credit pentru a ne asigura că solicitanții sunt potriviți pentru proprietatea dvs

Administrare proprietati

INCHIRIEREA APARTAMENTULUI

Găsirea unui chiriaş să închirieze proprietatea, publicare anunt prin softul companiei noastre catre online, colaborare cu agenti imobiliari de la companii de top/organizare vizionari/open house.

Administrare proprietati

PROMOVARE DE TOP

Promovarea proprietatii cu 90 de zile înainte expirarea termenului de inchiriere. Colaboram cu cele mai importante portaluri de imobiliare, transmitem oferta catre companiile cu care avem deja incheiate parteneriate.

Administrare proprietati

VERIFICARE PROPRIETATE - CONTORIZARE

Inspecţie interior proprietate o dată la fiecare 90 de zile, cu o notificare 48 ore la chirias; Verificare exterior proprietate o dată pe lună. Citirea contoarelor de apă, încălzire, energie electrică o dată pe lună.


Întretinere si siguranta
Echipa noastră de întreținere internă și furnizorii parteneri de încredere verificați actionam in locatiile aflate in administrare asta înseamnă sa avem grijă de „munca murdară”, după cum este necesar și în limita programului Dvs sau al chiriasului.

Programarea proiectelor
Păstram chiriaşii fericiți. Programăm lucrările de reparație în funcție de programul chiriașilor, pentru a evita neplăcerile ori de câte ori este posibil. În conformitate cu legile in vigoare, acordăm chiriașilor o notificare de 48 de ore înainte de a intra în apartament/proprietate.



Administrare proprietati

INTERVENTII RAPIDE

Intervenim in cel mai scurt timp in remedierea sesizarilor in functie de problema aparuta.
Colaboram cu echipe specializate (instalatori, electricieni, tehnicieni).
Timp de raspuns in situatii de urgenta: 1h - 2h.

Administrare proprietati

REPARATII PROPRIETATE

Efectuarea de reparații la proprietate (zugraveli, electrice, instalatii sanitare, tamplarie ferestre, finisaje interiare).
Reparatiile / renovarile sunt efectuate cu echipele noastre specializate sau colaboratori verificati si in care avem incredere.
Supraveghere permanenta pe tot parcursul lucrarilor.

Administrare proprietati

CURATENIE

Servicii de curățenie la cererea dumneavoastră sau a chiriasului.
Va punem la dispozitie personal calificat pentru curatenia zilnica, saptamanala, lunara a proprietatii Dumneavoastrã.
Colaboram cu firme specializate de curatenie profesionala. Verificate de noi si in care putem avea incredere.


Nu mai urmăriți plățile.
Folosim sisteme online care oferă chiriașilor mai multe opțiuni de a ne confirma platile și prin care ne asigurăm că facturile sunt achitate si ca chiria este colectată la timp, în fiecare lună.
Rămâneți în control. Prin software-ul pe care îl utilizăm, puteți urmări și revizui cu ușurință veniturile și cheltuielile lunare pentru toate proprietățile dvs, oriunde și oricând



Administrare proprietati

CHIRIAS / PROPRIETAR

Trimitere pe e-mail a facturilor catre chiriaş şi beneficiar in fiecare luna. Verificarea platilor.
Reminder la plata chiriei.
Grafic Cheltuieli si Incasari pentru proprietar cu privire la veniturile și cheltuielile proprietății.

Administrare proprietati

FACTURILE DE UTILITATI & MENTENANTA

Plăti energie electrica, gaz, apa, telefon, internet, cablu tv, intretinere lunara, cu decont la chirias sau proprietar.
Trimitere memento-uri cu 5 zile înainte de scadenta la plata utilităţilor si a chiriei pe emailul chiriaşului.

Administrare proprietati

DITL - ANAF

Inregistrearea contractului de închiriere la administratia financiara/ depunerea declaratiilor necesare/plata impozitelor aferente, etc.


Administrare proprietati

ASIGURARE PROPRIETATE

Asigurarea proprietății cu polițe de asigurare atât obligatorii cât și facultative.
Cele mai bune preturi obtinute de la partenerii nostri.

Administrare proprietati

CONFIDENTIALITATE

Pastram secretul profesional, tratam toate informatiile si documentele de care am luat la cunostinta ca informatii confidentiale si nu le divulgam unei terte personae, aparam, ori de cate ori va fi nevoie numele si reputatia Beneficiarului.

Administrare proprietati

NE PUTEM ADAPTA

Se pot întreprinde și alte servicii la cererea clientului.
In functie de dorintele Dumneavoastra putem adauga sau nu serviciile suplimentare.